maanantai 31. tammikuuta 2011

Chinese New Year!


Kiinan perinteisiin kuuluu antaa rahaa lohikaarmeelle, jotta uusi vuosi onnistuisi hyvan onnen suopiessa. Tiettyhan on otettava kaikesta hyöty irti... usko kaikki kaikessa!


Hahaa.. Mun kaverin Kylen isosisko leikkas vihdoin mun hiukset :) Kampaamoissa käyminen on liki Suomea kalliimpaa, uskokaa tai alkaa.... joten säästin ainakin 40-60$ pelkasta saksien sauhunnasta :P Saan ehkä uuden värinkin... pelkaan vain hiusten kuntoa, koska aurinko on tuhonnut niitä nopeampaa, kun olin koskaan uskonut!


Kuva toriosion keskeltä.. (itse kaupungista ei valitettavasti ole kuvia)



show



Roland, mä ja Charles...hihii
En tosin ikin ois uskonu et Roland poseerais tollee.. yleensä niin pahantuulisesta kaverista ei olis uskoinu XD

7 kommenttia:

  1. Aivan ihana toi vika kuva! kaikki on niin iloisia :D rolandki on näköjään saanu hiustenleikkuun?? :) voi vitsi, mä haluun sinne takas :P sun hiukset on tosi kivat,varmaa mukavaa ku ne on nyt vähä lyhyemmät ja parempikuntoset, aurinko kyl tosiaan tuhoo hiuksii. Minkä väriseks aattelit värjää?
    oli varmasti siistii nähä tota showta! mun mielest noi kiinalaiset lohikäärmeet on ain niin sulosia ;)
    <3

    VastaaPoista
  2. No oon miettiny vaaleit raitoi.. haha:D
    ja joo.. mut oisitpa nahny Rolandin sillon heti ku ne leikattiin.. nayttii NII oudoltaXD

    VastaaPoista
  3. Kiitos ku jaksat kommentoida.. oon aina vaha laiska kirjottamaa:P

    VastaaPoista
  4. Vicy on nyt enkun kokeessa ja sitten tule matikka. Hyvin tyttö opiskelee - aivan kuten sinä siellä. Kiva, että pääsit veljien kanssa pitämään hauskaa. I love y

    VastaaPoista
  5. siitii et siel on tommonen kiinalaiseten oma juhla tutuu et ei täl suomes ollu mitään tolasta tai et oli mut ei niinku noin isoo tapahtumaa =) ja sun hiukset on kivan näköset tykkään =)

    VastaaPoista
  6. :DD uu, blooond <3 <3
    ooksä rebe muute huomannu, et mä oon ain välil korjannu jotain sun kirjotusvirheit ja ä:tä ja ö:tä noihi teksteihin... :):) joo moro ei mul oo yhtää tylsää tai mitää... :PPPP
    ich liebe dich! mul oli tänää saksankoe.... datiivia ja akkusatiivia ja bis gleigh! :O

    VastaaPoista
  7. Mull ei todellakaa ollu tylsaa.. ku en hitto oo huomannuXD Viime yona tuli nukuttuu 5 tuntii ku kertasin matikan kokeesee.. Oon ihan sekasi:P Paasisimpa nukkuu.. kroooh....:D

    VastaaPoista