keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Vuodenvaihde

Hei mulle kuuluu ihan hyvää :DD Koulu on taas alkanu, baaah mut toisaalt nakee kavereit, mikä on aina kiva!

Perhe tuli visiitille.. niiku varmaan oon maininnu :) Rafael ja äiti oli tääl vain kaks viikkoo :( ja toisen viikon oli Kawajilla, joten niit ei tullu nii pajoo nahtyy.. No se oli kieltamat tosi mahtavaa, et ne ylipäätään tuli tänne! Kiivettiin Stair Way’s to Heaven uudestaa koko porukan kanssa :DD


Mä olin tosi heikossa hiessä, koska kuume pukkas päälle… mut selvisinpähän melkein ylos asti! (4000 porrasta oli liikaa kuumeiselle potilaalle..)




Sukellettii, uitiin surffattiin ja tehtiin kaikkee siistii yhes!!



Meidan kapteenin ottama kuva :DD
Kaytiin viime viikonloppun Tuanan kaa leffas. Katottii kaks leffaa putkee, koska ensimmainen koitu nii masentavaks.. Black Swan oli hyvä, mut sitä ei kannata mennä kattoo jos haluu saada piristystä paivään :P

http://www.youtube.com/watch?v=5jaI1XOB-bs

Terveisiä !!
hih:DD





3 kommenttia:

  1. oi, ihana teksti! mul on niiiin ikävä hawajii! mä tulin just koulust, tuol ulkon sataa lunta <3 toi kilppari on ihan älyttömän siisti!
    terkkui muute merilt ja sit märskyläiseltä juulilta (joka on hermanssin julian kaveri) :D
    Vicky

    VastaaPoista
  2. Jeps.. ne kilpparit taal on parhait<3

    VastaaPoista