tiistai 22. helmikuuta 2011

keskella sivistysta...

Paljon on tapahtunu lyhyessa ajassa maailmalla. Tuntuu, kuin olisin eritetty ymparoivasta mailmasta, eteinkin jos en kuule mitaan uutisia. O’ahun saari on koluttu melko lapilotaisin. Island fever ilmiota en koe, mutta eristyneisyytta joskus. Isantaperheellani ei ole esimerkiksi televisiota. En ole katsonut kokonaista TV ohjelmiaa liki puoleen vuoteen. Enaa en edes himoitse sen katsomista. Se tuntuu jopa ajan hukalta.

Teen laksyt suurinpiirtein aina koneella. Joka ainees on oma kansionsa, joten olen printannut laxy papereita yhteensa yhta paljon kun koko peruskoulun aikana... Voiskohan sita vahentaa, ja vaikka lahettaa sahkopostiin? Haha...
Oon tiputtanu tonkin koulun koneen muutamaan kertaan, mut hyvin nayttaa edelleen toimivan.


Hupsua on kuinka ihmiset taalla ajautuu aarirajoihin yllattavan helposti. Monissa perheissa TV on paalla koko ajan, ja toisissa sellaista ei edes hankita, jotta katsomisen rajoittaminen ei olisi liian hankalaa. Mailman uutisia tosin kaipaaan. Olin tottunut katsoman ainakin kerran paivassa uutiset aamulla taikka illalla. Nyt niita ei nae ollenkaan.
Haha.. nain mun poyta pysyykin siistina, ja kaikki tavarat pysyy tallessa... Jaa...
Onhan mulla tietokone, mutta yritan karttaa sen kayttamista aina sen mahdollistaessa. Koulussa olen lapparin aaressa joka ikinen tunti, joten  tunteja karttuu jo siita avian tarpeeksi.

3 kommenttia:

  1. haha, kiva pöytä :) ja hei ei sitä konetta saa tiputtaa! ;) mut hei toi on just hyvä jos et kato tv:t, mäki voisin kenties HIEMAN vähentää mun tv:n kattomista.. hehe no mut uutiset voit kattoo jostai iltasanomien tai mtv3 sivuilt tosi nopeesti, pysyisit ainakin vähän peril maailman asioista.. :D hiihiii :O

    VastaaPoista
  2. true.. ja eipä siel hirveen usein mitenkään erityisen tärkeit uutisii oo...:P hihi

    VastaaPoista