sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Viikonloppu


Minulla oli ainakin tapahtumarikas viikonloppu! Lauantaina  nousin 6 ylös ja kello 7 koulussa vesipallopeli :D Pelaaminen oli just hauskaa, pääsin pelaamaan huonosta kokemuksestani huolimatta :D Tosi kivasti tehty valkult! En kyl toisaalt oo nii varma jaksanko huhtikuuhun asti uida 2 tuntii joka päivä + pelit viikonloppuisin XD haha..

Yhden aikaan mua tultii hakee Honoluluun, jossa pyorin kaupoissa Kylen kaa. Se ei kyl kauaa kestany, koska päätettiinki mennä kattoo "I'm the number four"-elokuva. Kannattaa mennä kattoo! Haha... Sielt kiirehdittii illalliselle, jonka jalkee katottiin toinen leffa muutaman kaverin kaa :P


Sunnuntaina Jaques tuli ovelle kuudelt ja repi mut ylos sangyst. Ei nyt iha, mut herasin kuitenki. Ajettiin sulkellusliikkeeseen valmistautumaa kakkospaivan pelastusharjotuksiin. Sielta jatkettiin matkaa Ko'olinan ohi Electric plant beachiin (se minne vaa isi tuli :DD haha)




Kuitenki, asiaan... tyoskentelin kahden miehen kanssa. Toinen toimi opettajana ja toinen toimi uhrina. Ainut hankaluus oli, et mun "uhri" oli ainaki kolme kertaa mua ISOMPI!! Ja mun piti repii se meresta rannalle eri tekmiikoilla yli kymmenen kertaa! Vikoilla kerroilla olin jo nii puhki et olin itekki hukkua aallokkoon. Minun oli muistettava kaikki mahdollinen: rauhotella, irrottaa varusteet samalla kuin annoin tekohengitysta ja uida kohti rantaa isossa  allokossa.. ja tekohengitys allokos ei ole mitenkaan erityisen helppoa, kun  samalla on varmistettava, että "uhri ei huku aaltoihin" tai saa vetta sieraimiin. Opinhan ainakin paljon :) Nyt voin hyvil mielil menna perheeni kanssa sukeltaa, ku osaan kaikki erilaiset tavat etsia hukkunut  sukeltaja meren pohjasta ja rahdata se korallikosta rannalle :P Kaaduin muutamaan otteeseen se mies selassa hiekkaan, koska en vaa jaksanut  repia 150 kilost korilast... ;D



Sukellusten patteeks!! Jee, selvisinhan:D

Silmistani ainakin nakee, etta lilluin vedessa 8-13! ;P

3 kommenttia:

  1. Mä en olisi jaksanut - aika iso työ. Olin la powerissa ja vatsalihasjumpassa. Se riitti. Nyt olen tosi kipeenä :)

    VastaaPoista
  2. heej, sul on ollu taas meno päällä :DDDD no mut ainaki vaikutti silt, et sul olis kuinenki ollu tosi kivaa? vai? :P mut varmasti rankkaa ainaki toi vesipallo ja SUKELLUS!! holy shit! kivaa varmaa raahaa jotain 150kg miestä! omfg?? :DDD mä näin eilen ton "i am number four" leffan trailerin, ku olin kattoo black swanin, näytti just siistilt :P ja APUA!!! black swan oli HULLU!!!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄ :PP
    mukavaa viikkoa ja toivottavasti sä et muutu joutseneks... :D <3 Vickan

    VastaaPoista
  3. Eiko!!! Nain sen leffan kaks kertaa:))) KAaaaaks!! Juu nautin<33 Ei vitsi olin kyl ylpee ku olin autos istumass :D haha... Nyt vihdoin paasen sukeltelemaankin oikein kunnol, mut tanaa mull on se koe:/ help! haha....

    VastaaPoista