sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Vesipallopeli

 Perjantaina oli vesipallo-ottelu. Oon alkanu jo saamaan juonesta kiinni, koska aluss olin ihan pahoillani potkastaessni jotakuta. Nyt tiedan, etta se kuuluu asiaan. Kaikki on sallittua, jos vain se tapahtuu veden alla. Sain eraankin kerran potkuja mahaan ja rintaan ilman, etta pidin palloa kadessa:) Haha.. siitahan sai samalla mitalla takaisin. Nyt nautin jo pelaaamisesta, eteinkin kun koko joukkue on positiivinen ja kannustaa mua eteenpain vahaisesta kokemuksesta huolimatta. Tunnen kuuluvani joukkoon, joka ei ole ollut yhta vahva pitkaan aikaan.
 Kaunista kerrakseen... jaa??
 Joukkueeseen kuuluu yht. 21 tyttoa. Pelattin kahessa joukkueessa, joten kaikki sai pelata:DD Jihii!!! Voitettiin moni ottelu, mut havittiin myos muutama. Paras kokemus oli positiivinen palaute valmentajalta. En ole tottunut vastaavaan, joten nautin uudesta lajistani viela enemman. Uiminenkin on nopeutunut huimasti. Uidaan nimittain vah. tunti vaparia joka paiva sprintteina.. ja koska olin hitaimmasta paasta, olen joutunut vetamaan koko ajan taysilla:)

3 kommenttia:

  1. heei aivan ihanan näköistä! ja mulle tuli tosi hyvä fiilis ku luin tän, jotenki sellanen ihanan ystävällinen.. :S ja muutenki tosi kiva et noi tytöt on ottanu sut niin hyvin mukaan :D ooi, ich liebe dich! hei joo, just jees :)

    VastaaPoista
  2. Jag alskar dig<33 haha! I'm so happy..

    VastaaPoista
  3. Ei liity varsinaisesti tekstiin, mutta silti, äiti arvostaisi jos saisi yksityiskohtaiset ohjeet miten päästä kommentoimaan tai blogissa sallittaisiin vieraskommentit (joiden valvonta on muistaakseni aika helppoa bloggerin ohjauspaneelin kautta) :)

    -Ilpo-

    VastaaPoista