keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Edellinen viikko oli mielenkiintoinen. Kokeet meni loppujen lopuks ihan hyvin. Tai ainakin luulen nii..

Oon myos saanu selville et taa koulu on yks hawajin parhaimmasta. Koulun aikataulu on ainakin tiivis. (IBkoulu) joten oon koulussa 7;30-15 joka paiva. Kaiken lisaks meil ei oo kun 5min valitunnit ja 30min ruokailu. Olen avian ymmaalani myos kokeiden maarasta. Nyt mulla on ollu jo 6 koetta ja lisaa tulossa koko ajan. Oon myos kirjottanu kolme esseeta. Ei siin muuten mitaan, mut en ole tottunut opiskelemaan samaan tahtiin. Suomen lukiossa kokeet on koeviikolla, joka antaa paljon enemman joustovaraa muille aktiiviteille. Eli himopanttaamiselle vikana iltana…

Koska kaytan koko paivan koulussa ja joku 2h laksyjen teossa oon pakannut viikonloput tayteen eri aktiiviteetteja. Eillen, maanantaina vietettiin “laborers’ dayta”. Sovittiin kuuden luokkalaisten kanssa etta menisimme kiipeamaan stais way’s to heaven vuorelle yhdessa porukalla. Herattiin 05 aamulla ja ajettiin vuoren juurelle. Olimme kaikki: Oliver, Colton, Teddy, Mark, Natasha ja ma avian sekasi ekojen minuuttien aikana. Alku oli pahin. (pojat ei odota… hitaita) Rappusia oli edessa 3000 ja tahti alkoi liki juoksulla. Kiipeaminen kesti 1,5 tuntii. Nakoala oli tosin uskomaton! Haukoin henkea joka kerta kun katsoin ymparille. Vatsakin hyppas volttia muutaman kerran, koska muutamassa kohdassa rappuset vaikuttivat pikemminkin tikapuilta eika rappusilta.


5 kommenttia:

  1. Vähän sä olet supertyttö! Muista nukkuakin jossain kohtaa ja lököillä.

    Aivan mielettömät maisemat. Onko sulla jo uusi kamera?

    love, äiti

    VastaaPoista
  2. wow, ei voi muuta kuin ihmetellä tätä vauhtia, millä otat Hawaijia haltuun, aivan uskomattomia suorituksia!
    Muista ottaa rennostikin välillä, sulla on vuosi aikaa!
    Ajatuksissa oot, siu siu ja hali hali,
    outi

    VastaaPoista
  3. Meill on ton extreme porukan kanssa suunnitelmass parantaa tahtii joka viikonloppu:D Jonai paivan otetaa pyorat ja lasketaa makee alas:D wohoo!
    ja meill on sellane 100 jutun lista mika pitaa suorittaa:D joo tiian oon ihan alyn vasyny!

    VastaaPoista
  4. On sulla hienoja aktiviteetteja. Lista kuullostaa hyvältä - vähän tyyliin kirja 1000 paikkaa, jotka pitää nähdä. Musta tuntuu sen kirjan kanssa, että on hauska katsella uusia paikkoja ja käydä sitten jossain, minne nokka näyttää.
    -Raine-

    VastaaPoista
  5. noi kaikki kuvat on niin hienoi, ettei mitää rajaaa!! no sä ootki ain ollu sellane extreme tyyppi. ei sua ikin oo mikää pelottanu! oot mun rakas sisko! ich liebe dich..
    (oon sängys kuumees... ;O )
    pidä ihana vuos <33

    VastaaPoista