sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Homecoming

Homecoming...

Edellinen viikko on sujunu jouhevasti perjantaista lahtien. Olin vihdoin taas tolpillani flunssa-kuumeen jalkeen. Nena on viela todella tukossa, mut se ei tahtia haittaa:DD

Perjantai illalla oli homecoming Dance “808 Oseans”- clubilla. Ajettiin bussikyydeilla Honolulun keskustaan, josta koulu oli vuokrannut kyseisen paikan. Yokerho oli avian mieleton. Yksityistilaisuus Le Jardinin tapaan. Hieman erinlainen kokemus, kuin Mililani koulun tansseissa. Mulla oli aivan mukavaa tanssimassa kavereiden kanssa:DD Tansittiin liki nelja tuntia. Toki syotiin valilla, koska tarjolla oli suuri buffettilounas, juotavaa ja jaateloa:P nam…

Illan paatteeksi palkittiin homecoming king and queen. Kuninkaan tittelin sai Derek ja Kuniattareksi aanestettiin Danielle:D Olisi mukava ite osallistua mahdolliseksi pasta mukaan aanestykseen:D 


 Taylor, TUANA, MA, Mike, Kailey(toka host sisko) Victoria, Danielle( Homecoming Queen), someone, Katy, Derek, Kaitie,
 Juhlittiin
 Kaitie asuu talla hetkella aivan lahi naapurustossa. Ollaaan ystavystytty tosi hyvin. Ollaan tehty viime aikoina kaikkea tyhmaa ja fiksua yhessa:P Kaiken huipuks Kaitie tietaa kaikki Kailuassa, joten oon ystavystyny monen Kalaheo- lukiota kayvien kanssa:P
 Tanssimassa oli 9kl-12lk... Muutama softmore(10lk) pyys mua tanssii niiden kanssa, huvittavaa:D
Kutsuin Tuana Inhanin, mun ekan host siskon mukaan. Oon niin ilonen et tein sen, koska en ole koko taman kahden kuukauden aikana nahnyt Tuanaa niin iloisena:DD Jee!!

2 kommenttia:

  1. Iiihanaaaaaa!!!!!! Kaikki näyttää niin iloisilta!!! Mä oon nii kade! :D vähä noi sun kaverit näyttää tosi mukavilta ja tosi kiva, et oot ystävystyny nii hyvi. No kkyl Mä tiesinkin, et sä saat hyvii kavereita ku oot nii sosiaalinen, toisin ku mä.. Hehe :)) sul on toi mun paita! Se sopii sulle tosi hyvin!!! <3 kiva et ootte pysyny tuanan kaa kavereina, oi te näytätte niin ihanilta !! pus pus ! Mä oon nyt Töölön mehiläisessä Iha lääkehuuruissa vuodeosastolla, multa viillettiin mun Lihaskalvot poikki just molemmist pohkeist! Jehuu!! Tää on Iha sairasta! En pysty enää ikin kävelee... Ainaki must tuntuu silt! :) :( heh. Hoitajan piti viiä mut vessaan pyörätuolis ja nostaa mut pöntölle yms. Iha hirveetäää!! No hei pidä hauskaa mun pitää ny lopettaa tää ku pääs heittää nii pahasti! Moimoi

    VastaaPoista
  2. oii, mä luin ton viel uudestaa :)) noi kuvat on vaa niin söpöi ja sähedtivii <333 tsemppii kouluun!!!
    me ollaan tääl mumman kaa katottu koko päivä vaa so you think you can dance esityksii ja mummaki on ny vihdoin RAKASTUNU siihe!!!! :DDDD
    cih liebe dich sehr viel!!! <33333333

    VastaaPoista