torstai 11. marraskuuta 2010

Loysin vanhoja kuvia Tuanan koneelta...

Loysin kasan "vanhoja" kuvia...
Ajattelin hieman pistaa niitakin naytille: (nama ennen kuin sain oman kameran...)




 Riehutaan usei kaupoiss.. haha:DD Ei viel oo potlittu onneks pelloille!

Mentiin ekana viikkona Tuana ja Charlesin kanssa japanilaiseen temppeliin ihastelemaan upeaa nakymaa... Jane Bargiel mun nykyinen isantaperheen aiti vei meidat sinne. Jane on aivan mahtava ihminen. Tunnen itseni hyvin onnelliseksi uudessa perheessa. Valittamisen tarkeys korostuu siella huimasti, silla perheella ei ole varaa paljoon, mutta olen silti onnellisin tahan saakka.

Karkoitamme pahoja henkia... vai mita:DD


 Charles on paras kuvaaja:DD Oon yrittany saada opetusta, mutta hieman turhaan.. haha! No nykyaan Charles ja Roland(mun toinen"veli")on tosi mukava mulle. Ollaan vietetty paljon aikaa yhess, koska asutaan yhessa ... ja ne on
Vihdoin ja viimein Charles lupautui opettaman mut surffaamaan. Oon oppinut jo paljon. Paasen ylos ja aalln kiinni saaminen ei enaa tuota suuria vaikeuksia. Olen oppinut paljon veden kayttaytymisesta, kuinka joka neljas aalto on suurin eika kannata hatikoida vaan odottaa rauhassa aaaltoa. 
Vedesta tulikin mieleen... Olen joka paiva uimassa. Suurin piirtein asun aalloissa. Rakastan merta!! On myos kiinnostavaa oppia paljon uutta ja kiinostavaa vedenalaisesta elamasta mantsas... Rakastan eritoten delfiineja ja kilpikonnia, joita taall on kiitettavasti. Delfiineista tulikin mieleen elokuva: The Cove. Katsottiin tama tunnilla. Suosittelen lampimasti. Se todella koskettaa


 Viikko eteenpin ja mentiin iltaristeilylle pienella lautalla... Otettiin Charles mukaan. Ilta oli aivan ihana!
 Puhuttiin military pooikien kanssa, koska Charles osottautu kykenemattomaks puhummaan:DD haha.. Aika rankkaa niillakin on ollu sodassa Irakissa: jo 20-> vuotiaana!
 Charles Andrieu, mina:P, Tuana Inhan
 Mentiin ottaa kuvia tan verkon paalla, vaikka nimenomaan kielleettiin istumasta siina:DD Haha: ja luultavasti olin etunenassa menossa siihen.. tai sit Sue:D
 ma, Charles, Tuana
 Waikiki

Mahtava paiva...



Olin tanaan, eillen.. no joka paiva uimassa...
Tassa jotain takaumaa siita mita oon puuhaillu. Tuun miltei joka paiva edelleen Suen luokse, koska siella on uima-allas! En voi elaa ilman sita. Enka pista poreammettakaan pahitteeksi. Tama kuva otettiin ekana pivana kun saavuin taloon. Paljon on tapahtunut sen jalkeen. Tunnen etta mulla on kaksi kotia, silla Sue on luvannu mulle, etta voin tulla kaymaan KOSKA TAHANSA! Vaikka he eivat olisikaan kotona... :DD


3 kommenttia:

  1. Ihania kuvia!! <3 nois kaikis kuvis charles vähä mököttää :) hih paitsi siin, jos te ootte sen verkon påäällä, se on tooosi hieno!! maisemat on niin ihunat!!:)
    tosi kivaa, et charles opettaa sut surffaamaan :D te näytätte tosi hauskoilta niis kuvis :P charles on tosi ruskee ja sä oot iha valkonen :) heh! no mut te näytätte tosi söpöilt...... oooi, mä ootan niin paljon et mä pääsen sinne, oon tulos jo 14.11 ja lähen vast 2.1.2011 :) wohoo!!! sä saat sit näyttää mulle kaikki ihanat jutut :) mä pääsen jo vähä kävelee :) jes!! muista, ettei kaupoissa saa riehua.... haha, toi eka kuva on tosi hauskan näkönen :) sä kyl osaat hyväksikäyttää sueta, aiaiaiai... toi vika kuva on tosi söötti! <3 mä en oo nähny rolandii tai en ainakaa muista, laita siitkijoku kuva seuraavaan postaukseen! näit sun postauksii on aina niin kiva lukee! :O sä ja tuana näytätte ihanilta! :P with lööv, V

    VastaaPoista
  2. toi japanilainen temppeli näyttää IHAN ku et olisit japanis! eiks hawaii ollu kulttuurien sulatusuuni tai jtai tollast? :)

    VastaaPoista
  3. Onnistuiko pahojen henkien karkoitus ????? Sinä olrt nähnyt Vaikiki rannan mereltä päin , me paapan kanssa olemme katselleet rannalta merelle ja nähneet sen valokuvauksellisen ja henkeä salpaavan kauniin auringonlaskun !!!

    VastaaPoista