maanantai 15. marraskuuta 2010

triathlon

 Saavuttiin kisapaikalle Haleiwaan North Shorelle joskus 4.30 aikaan. Turhan aikaisin mun mielesta, mutta lopujen lopuks aikaa ei jaany ylimaaraiseksi... Heratys oli jo 03:05! koska Kailuasta kestaa  ajaa yli tunti tanne!
Kuva kisapaikasta viiden aikoihin... aamulla. Taivas oli taynna tahtia. Niin kaunista! MIeleton fiilis, kun kaikki ahers omien pyorien kanssa pimeassa ja olin yksi heista... :D
Ilmoittautumisen jalkeen mina ja Teddy valmistamme pyorat valmiiks tutavaks telineille..
 

Oliver Donkervojet, mina, Teddy Maar,
 Oliver kertaa saannot kaikille, jotta kukaan ei tee suuria virheita.Kertoo kuinnka virittaa pyora, asettaa kaikki tavarat vaihtoa varten ja ...yms.

 muutama minuutti ennen lahtoa.. vatsa ihan sekasin ja  jalat taristen...



Teddy juoksee maaliin
Viimenen juoksu oli rannalla HIEKASSA!! Se oli viimeinen pisara jaksamisen kannalta. Jalka uppos marassa hiekassa 20cm joka askeleella.. ja tata oli liki 6km!! Tasainen maa tuntui sen jalkeen vaivattoman kevyelta!
Vasynyt, mutta tyytyvainen...
Jee olin toka:DD omass sarjassa

6 kommenttia:

  1. Olen nii..iin onnelleinen puolestasi. Wow - miten upeaa on urheilla tommoisen matkan aamuyöstä.

    Love, äiti

    VastaaPoista
  2. Hienoo! :) monta teit sit oli siin sarjas? :D oon tosi ylpee sust! mut ethän sä oo ikin enne ees ajanu tollasella pyörällä.. :P sä oot nii höpsö! ja viel jouksua hiekalla, aiaiaiaaiii... upee suoritus! :O

    VastaaPoista
  3. Meit oli joku 15.. ja havisin vaa 5min Teddylle.. Kiitos:DD

    VastaaPoista
  4. Rebecca onnea !!! Sylin täydeltä HIENOSTA suorituksesta,varhain aamulla ja noin rankka.Olet tosi hyväkuntoinen ja upea suorittaja.Voin kuvitella kävelyä siinä hienossa hiekassa, mutta juosta ja niin pitkästi, olet hyvä hyvä hyvä. :D

    VastaaPoista
  5. jee vähä siistii et sä kjaksoit ja mä oon ilonen sun puolets varmaan mahtava fiilis sen jälkee =)

    VastaaPoista